Malin Åkerström

idag

Publicerad 2011-08-27 10:58:52 i Allmänt,

Idag har jag massa saker att göra och börjar lite för sent för att hinna med allt! Jag ska måla 2 timmar på huset, rida 2 hästar, mocka och fixa all mat till 2 hästar, har insläppet i stallet, putsa Topangas tävlingssaker, tvätta, kanske klippa och knoppa Topanga och packa allt till imorgon då det är tävling :) Ska bara rida en klass imorgon dels för att hon endast har hoppat en gång sen skadan och dels för att jag har bestämt mig för att inte gå tillbaka till där vi var förns jag verkligen känner att jag hittat tillbaka till ridningen och flytet.

Men jag har längtat till den här tävlingen ändå! Det är verkligen det bästa jag vet så det spelar egentligen ingen roll vad det är för klasser även fast jag älskar att hoppa högt.

Nu när det börjar hända saker på dagarna känns det bra det blir mindre depptid över. Även om jag varje sekund bär med mig saknaden och sorgen och det stora frågetecknet om varför just min älskade Candy? så kommer det bli mindre ligga i sängen och lyssna på musik och deppa sönder.


Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela