Malin Åkerström

Hemma

Publicerad 2011-08-30 15:48:04 i Allmänt,

Kom typ precis hem från en av mina senaste dagar i skolan. Men det har varit en rolig dag, med mina vänner är det svårt att ha tråkigt för dom är världsbäst!

just nu sitter jag i köket och kollar på min muppiga syster som hoppar studsmatta.

snart ska jag ta rosa pärlan och rulla mot stallet, mamma ska hjälpa mig med Magnifique idag och sen ska jag fixa allt det vanliga och kolla på kvällens hoppträning. Jag ska inte vara med då det blir lite mycket för Topanga nu när hon precis är igång. Hon ska vila idag och imorgon ska jag träna dressyr fär Birre! Tränade mycket för henne förut med min bästa Candy, tror jag red Topanga någon gång för henne också innan hon slutade komma. Men jag kommer sakna att Maria kommer för hon gör verkligen underverk med min ridning och mina hästar! Candy blev så fruktansvärt fin när jag red för henne men inte så konstigt för hon är finast i världen! Ser hur som helst fram emot att träna för Birre för hon är också grym :)


Jag önskar att du var här för du är det bästa i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela