Malin Åkerström

E.M

Publicerad 2011-08-31 23:23:23 i Allmänt,

Dagen blev inte riktigt som planerat då Birre inte kunde komma. Så jag red ut på Topanga istället och hon blev mycket fin efter en hel del galopp:) Jody gick bra också rätt mycket markjobb på honom men en rolig ponny med mycket energi! Magnifique fick vila för klockan var 9 när jag var klar med de andra. Tog även hand om Swing idag och gick med honom.

Nu har jag precis varit uppe i stallet igen och kollat till Toppi som inte vill ätA :( nu blir det sängen för jag är sjukt trött och matilda ligger redan och sover typ för hon var väl ännu tröttare. Men först ska jag kolla på alla mina candy bilder för hon är den finaste jag vet <3


Du får inte vara sjuk min älskade prinsessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela