Malin Åkerström

Anna Bredberg

Publicerad 2011-08-29 21:55:41 i Allmänt,

Det finns en vän som jag uppskattar otroligt mycket! Hon har varit en av mina bästa vänner från den dagen hon föddes vilket var den 30 maj 1993. Vi umgås inte varje dag inte ens varje vecka då vi inte bor jättenära varandra men det finns ingen som hon. Vi Pratar med varandra var och varannan dag och träffas så fort vi får tid. Jag ringer henne när jag har problem, när jag är glad och när jag är ledsen. Hon finns alltid där och glädjs med mig i framgång och stöttar och tröstar mig i motgång. Jag kan alltid ringa och jag kan berätta precis allt för henne! Eftersom vi varit vänner så länge känns det ibland som att vi är syskon bara det att vi ALDRIG bråkar!

Det var henne jag var med på Grekland när min älskade ponny lämnade jorden, Hon visste precis hur hon ska göra med mig vad hon ska säga och när hon ska vara med mig och när hon ska låta mig vara själv. Hon ställde upp så mycket och utan hennes stöd hade jag lätt gått och dränkt mig eller ngt. Hon är en på miljonen, en vän alla borde ha, världens bästa och hon betyder otroligt mycket för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela