Malin Åkerström

Wie en bra dag

Publicerad 2016-10-07 07:15:01 i Allmänt,

Igår var det första dagen som har varit bra på hela denna veckan hittills. Cara har varit så vild och jobbig i veckan men igår kom Birre och räddade oss. En dressyrträning och Cara blev en dröm. Vi fick så mycket beröm över vår utveckling sedan sist. Finns det något mer motiverande!? Vi fick också grymt mycket bra hjälp. Jag kände mig helt lyrisk efteråt. Det finns hopp om att vi får ordning på grejerna. Hon är bra fin min Cara!

Diva var också nästan perfekt igår. Inte alls så spänd som tidigare i veckan. Jag kunde verkligen fokusera på andra saker under passet då. Annars blir ju Fokuset på avspändheten.

Annars flyter det på. Jag har ridit två hästar på jobbet de senaste dagarna också. En av hästarna där sprang till sig en 2a plats på Bro i sitt livs första lopp i onsdags också.

Äntligen fredag idag. När man går hela veckor som nu under praktiken så får man verkligen fredagsfeeling. Att det är tävlingshelg i helgen gör ju allt mycket bättre också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela