Malin Åkerström

Gårdagen

Publicerad 2014-07-12 10:44:06 i Allmänt,

Dagen igår började med morgonmys och fordring hos hästarna på landet innan jag åkte hem till Runsten... Skulle gärna stannat på landet längre. Har varit grymt och min pappa är världens bästa!!

Väl på Runsten red jag hästarna eller alla utom Britt som longerades. Hon jobbar en vecka med det och bandet för hennes ryggs skull. Den är ju lite känslig. 

Kört återseende med min älskade Gris också <3 saknat de andra också såklart! 

Efter jobbet åkte jag hem till bästa Tildis och tillbringade kvällen där! Hon är verkligen en grym vän som jag borde hänga mer med! 

Just nu sitter jag i lastbilen påväg till tävling med två hästar där bak. Mamma kommer även med en tredje :) 
Goshästarna på landet <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela