Malin Åkerström

Måndag och jag älskar mitt jobb!

Publicerad 2014-01-06 17:51:03 i Allmänt,

Jag ökar successivt ridningen tänkte jag så eftersom jag red 7 hästar igår så red jag 8 idag och kanske 9 imorgon!?

Trimmade samtliga 8 inne idag och L longerade Laban som har en tappsko vilket Tiger också har :/

Jag trimmade Britt, Calida, Ghisela, Carlando, Summer, Thindra, Carat och Diva. Tänkte egentligen börja rida Diva och Drifter på onsdag men eftersom jag hade lite tappskor började jag lite idag. Diva var vild men kändes ändå okej. Joggade mest lite idag.

Britt var knäpp satt löst 3 gånger! Calida och Gris superfina!! Summer och Thindra okej. Carat mycket rolig att jobba med och Carlando var bättre än igår och jag tror han snabbt blir bra!

Åh vad jag älskar att rida, vill typ inte hoppa av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela