Malin Åkerström

svart på vitt stämmer inte alltid.

Publicerad 2014-08-16 21:24:01 i Allmänt,

Idag är inte resulteten rättvisa mot mina hästar. Diva hoppade 130 och hade två ner. Hon är så fin och hennes inställning är otrolig men ngt gör jag som gör att bommarna inte är på vår sida. Mycket fel i hennes klass men känns ändå som att vi är så nära.
 
Britt och Ghisela hoppade 145cm. Gris hoppade runt men många bommar föll.. tråkigt såklart men stackarn är sommarfet och inte tränad så som hon borde eftersom hon har tagit det lugnt sen Falsterbo. Kan inte klandra henne, hon hoppar vad som helst när som helst och skulle förmodligen försöka hoppa även om hon hade tre ben. Mitt hjärta slår väldigt start för henne oavsett vad om ni inte redan förstått det. 
 
Britt däremot var magisk!!! fy satan vilken hoppare hon är. Resultatet säger 16 fel men 4 av dessa för tid. Jag missade ett hinder för hon hoppade så snett på ett. Sen rev jag ett på slutet av den långa banan och tydligen hade en hållare löst ut så jag summerar rundan med 1,5 nedslag på hinder och sen dålig styrning på ryttaren. Men Britt visade att hon nog verkligen är den mest kapabla häst vi har i vårt stall. Kärlek till henne!
 
För mig känns livet inte värt att leva utan dig <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela