Malin Åkerström

Söndag

Publicerad 2014-08-03 19:42:28 i Allmänt,

Djuren som skulle röra på sig är motionerade idag och dagens största lycka är Ghisela. Inte för att hon egentligen var finast men för att det var bästa passet på ett tag. Snart är hon back on track igen. 

Dagens svettigaste pass stod Contendra för. Red henne på terrängbanan. Hon ville inte som jag alltid och tyckte att hon gott kunde lägga mig lite fint i gräset och ta en egen tur i skogen vilket hon också gjorde. När hon kom tillbaka var hon i alla fall riktigt duktig. Knäppa fina hästen tur jag gillar henne ändå <3 

De andra skötte sig mycket bra. Vi hade lite tid över så snowwhite som varit utlånad blev tvättad och fixad för imorgon kommer hennes ägare hem igen. Hann även städa och putsa en del.

Blir en lugn kväll idag vilket är skönt då jag är lite trött efter veckan. Måste även tillägga att jag har mycket fina vänner. Min barndomsvän Natasha är ju för grym och väldigt kul att träffa bästa Emmie igen på sundbyholm. 

Contendra <3

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2014-08-03 20:41:34

nemen åh grattis, jag blev nämnd ;)

Postat av: Natasha

Publicerad 2014-08-04 07:30:25

Du är bäst ❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela