Malin Åkerström

Mina tjejer <3

Publicerad 2014-08-24 21:27:08 i Allmänt,

Väl hemma kunde jag inte låta bli att rida trots att jag fortfarande är sjuk. 

Började med Wicky och jag får fortfarande nypa mig i armen för att verkligen förstå att jag får sitta på henne igen och att hon är frisk. Red henne på terrängbanan och gick långt över förväntan. Superduktig och lugn för att vara Wicky :) 

Sen tog jag fina Contendra som fick inviga ett nytt bett. Hon fick en tur på galoppbanan. Nog finns det liv i den hästen hon är sällan långtråkig. Men trots sin överskottsenergi hade hon många fina stunder. Gillar henne!

Bara min svarta diamant som saknas och oj så jag saknar henne.. Best part of me! Om jag får som jag hoppas blir det mycket Topanga i veckan <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela