Malin Åkerström

Ledig idag

Publicerad 2014-08-29 19:59:00 i Allmänt,

Idag är jag ledig för första gången denna månad. Rätt välbehövligt men känner mig ändå så satans trött.. 

Dagen började med ett tråkigt meddelande som mer eller mindre har förstört hela min dag. Åkte därför och shoppade på rean på min favorit hästbutik. Gjorde några bra fynd så jag är nöjd med det. 

Hängde sen hos Topanga i ca 4 timmar. Klippte henne och red först ut i typ 50 min men mest i skritt så avslutade med att hoppa 5-studs på gräsbanan. Supergo som alltid är hon min allra bästaste. 

Nu är jag hemma och ska ha mysmiddag med min pappa. Är så tacksam för min familj som stöttar mig i svåra tider. Bäst är vad de är. Utan Tequila och Topanga hade min dag varit helt svart men de tände ljuset genom att bara finnas. Min mamma är min största stöttepelare och utan henne vet jag inte vad jag skulle göra. 




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-29 22:14:35

❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela