Malin Åkerström

Jobba bör man annars dör man

Publicerad 2014-08-11 23:22:51 i Allmänt,

Tuff jobbdag har det varit och hästarna har varit galet taggade efter två dagars vila och sen lite blåst på det. 

Halva gänget gick fint i alla fall men fanns vissa som jag fick jobba mig helt genomsvettig på. Alla 9 är ridna och en liten häst lät mig tugga grus. 

Tränade Diva för Per och jag önskar jag kunde träna typ 5 stycken varje måndag, grymt bra markarbete. 

Jobbade ca 12 timmar på runsten men åkte ändå hem till min skatt och red på henne. Själen behövde det och hon är så fantastisk. Stod långe när jag kom till henne och kramade hennes hals, tårarna droppade av både ledsamhet och lycka. Lyckan över att hon finns är obeskrivlig. Min fina fina Topanga <3 

Väl hemma hade pappa fixat min favorit mat med jordgubbar till efterrätt! Hur bra är han inte!? Världens bästa pappa!

Du och jag genom allt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela