Malin Åkerström

Inte mkt uppdatering

Publicerad 2014-08-02 10:14:17 i Allmänt,

Har varit fullt upp så inte hunnit skriva så mycket här. Måndag, tisdag och onsdag åkte vi ju fram och tillbaka till sundbyholm och jag red alla hästar hemma också. Så ganska långa dagar.

I torsdags åkte vi hit för att stanna. Jag var i stallet strax efter 6 på morgonen för att hinna rida Ghisela innan vi åkte. Jag tävlade de tre jag hade med mig och sen fick jag oväntat åka hem för att visa 3 hästar för en finsk tjej. Det var Tiger, Drifter och Tora som jag visade. Tora har jag aldrig ridit men ägaren kunde inte visa henne så jag gjorde det. Åkte efter det tillbaka hit och var här runt 22 och då fodrade jag, mockade och gick med hästarna. Var väl klar runt 23 så även det blev en låg dag.

Igår fredag tävlade bara Britt och hon hoppade fantastiskt i 135cm! Trimmade de andra och kollade på massa klasser. En bra dag var det allt :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela