Malin Åkerström

Igår var det måndag

Publicerad 2014-08-26 09:56:25 i Allmänt,

Igår red jag faktiskt inte bara Topanga utan alla hästar på Runsten också. 

Krigarpass med Ghisela som är stel som en pinne. Men fin blev hon men trots det kommer hon idag vara tillbaka på ruta ett ;) 

Contendra hade jag ett av mina bästa pass på. Nya bettet gjorde så bitarna föll på plats och det blev så enkelt att rida :)

Diva, Tiger och Drifter fick en tur ute, 

Wicky jobbade med bommar och två små hinder. Hon är fin i trav men så svår i galoppen. Har alltid haft ngt slags skydd på kedjan på hennes bett men tog av det och då blev hon bättre. Hon har faktiskt hållits igång i snart 3 månader. 

Britt fick träna för Per och hon hade en hel del energi efter en vecka med tömkörning, bandet och longering. Fick i alla fall som alltid bra hjälp :)

Longerade vår tvååriga hingst Datus också som vi ska göra två gånger i veckan. 

Sen åkte jag till min Topanga! 

Datus 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela