Malin Åkerström

Hickey träning

Publicerad 2014-08-28 20:39:22 i Allmänt,

Dagen började på bästa sätt på min underbara Ghisela. Jag vet att hon egentligen inte är min men jag låtsas det i alla fall. Vi var ute och galoppjobbade och det fick även Contendra göra. 

Trimmade sen Wicky på nya utebanan och vi fick även vara modeller då det har varit en fotograf hos oss idag. W var fin att rida men dålig som modell då hon avskyr att ha 4 fötter på marken samtidig.

Sen trimmade jag Tiger med massa styrkeövningar innan han och jag var modeller. Gick ut och tog bilder när jag galopperade på galoppbanan och ett tusentals andra. Han var så himla bra och snäll. Hoppade även terränghinder vilket han aldrig gjort men han hoppade glatt allt som kom i hans väg.

Diva trimmade jag på nya utebanan och jag är nöjd med passet. Dock ska jag utföra det ännu bättre och ha henne ännu lydigare innan jag är helt nöjd men
hon var fin och skötte sig.

Som avslutning för dagens jobbdag tränade jag Britt för John. Hon var väldigt pigg men hoppade superfint. Hoppade inte alls högt men hon känns satans fin och noggrann i sprången. Bästa Brittan <3 

Rätt skön dag då jag varit själv och tagit all tid jag behöver till varje sak. Nu ska jag äta middag med min allra bästa vän!

Grisen på prisutdelning i Falsterbo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela