Malin Åkerström

Helgen

Publicerad 2014-08-31 19:55:17 i Allmänt,

Två vanliga jobbdagar har det varit. Igår red jag Topanga innan jobbet och sen motionerades alla på jobbet. Contendra hoppade pay and jump strålande. Wicky gjorde 4 skutt på 80cm och de andra trimmades. 

Idag har jag ridit alla på gräsbanan och terrängbanan och det har gått rätt bra. Igår var en del väldigt pigga efter en dags vila men idag var det lite mer ordning. Chris slängde ett öga på Summer och tog lite prover.. Bli frisk min kung!

Red Topanga efter idag och hoppade lite studs och satan så fin hon är. Ska jobba mkt för att få henne i toppform igen även om vi fortfarande inte kan hoppa på riktigt.. 

Annars händer inte mycket, jag är i ngn slags mental svacka och blir ledsen för små saker och känner mig lite nere och otillräcklig. Finns guldkorn varje dag som får mig att le för stunden innan verkligheten kommer tillbaka. 

Wicky är en stor glädjekälla just nu då det har hänt så mycket på kort tid. Längtar tills hon är igång igen. Världens finaste <3 

Duschad älskad knäpp häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela