Malin Åkerström

Helena träning <3

Publicerad 2014-08-27 21:53:18 i Allmänt,

Idag har jag galoppjobbat på galoppbanan. Drifter, Tiger, Britt, Diva och Wicky gjorde det. Eller Wicky red jag mest bara där men hon var så duktig. Drifter går som en klocka för tillfället och Diva lät mig tugga grus. Det bor en liten djävul i den där underbara lilla hästen. När man är så fantastisk annars så blir man förlåten :) 

Nu på kvällen tränade jag Ghisela och Contendra för Helena. Gris börjar återfå formen men behöver nog ngn träning till innan allt känns bra. Men fin i alla språng. C var väldigt taggad idag och alltså väldigt pigg men satte som vanligt inte en hov fel och fick beröm av Helena och många pussar av mig :) 

Rida förbi min Wicky som nog älskar sitt liv soliga dagar som dessa! Älskar att hon får ha det såhär ett tag till :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela