Malin Åkerström

Framme i Tierp

Publicerad 2014-08-14 22:01:07 i Allmänt,

Hellu, just nu ligger jag i min lastbil i Tierp och regnet smattrar på taket. Ganska mysigt faktiskt! 

Hästarna är installerade och står och mumsar hö med pyjamaser på sig. Det är tjejligan som jag har med mig. Alltså Britt, Diva och Gris. Äntligen ska jag då tävla på min Ghisela :) har dock bara kunnat rida på hackamore ett tag så vet inte hur hon kommer kännas....

Bästa Veronica gick omkull igår med sin häst så har varit själv på jobbet idag vilket innebar stressigt!! 

Men jag trimmade 6 stycken på gräsbanan det vill säga alla utom Britt, Summer och Wicky. Sumbo gick på bandet, Britt longerades och mamma tömkörde Wicky. 

Tvättade djuren och packade ihop allt och vi hann faktiskt åka redan halv 4 så bra tempo hade jag allt. 

Nu ska jag titta på min serie och sova, natti natti 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela