Malin Åkerström

Finally in my bed

Publicerad 2014-08-06 23:05:56 i Allmänt,

Vaknade på landet idag vilket är bäst, kollade ett avsnitt av min serie innan jag tog ett bad (i havet) och åkte till hästarna. Red Topanga och hon är verkligen den finaste jag vet att trimma på. 

Tog med mig Wicky och åkte hem. Igår red jag alla hästar på runsten innan jag åkte till landet så blev ett kort besökt. Men väldigt värt det. I helgen flyttar alla hem från landet igen och jag sörjer det väldigt.. :'( älskade bästa landet!! Vill vara där mer! 

Väl hemma vilket jag var vid 15 hoppade jag tre hästar för Peter Eriksson. Drifter, Tiger och Britt. Aldrig tränat för honom förut men det var kul och nyttiga övningarna. Drifter var en räääcer, satans stark men hoppade fint. Tiger var som alltid fin och Britt helt otroligt fin!! Älskade Brittan <3

Efter träningarna trimmade jag på Wicky och Ghisela. Gris fick skutta små hinder också. Wicky är så mycket bättre efter all min mammas tömkörning. Är väldigt glad och tacksam över att hon har ställt upp för mig och Wicky. Så mycket känslor börjar komma upp gällande Wicky. Är så lycklig över att hon är på väg tillbaka och kärleken till den hästen växer sig ännu starkare. 

Longerade Diva också som snart är 100 i ryggen igen. Kom väl inte från stallet runt 22.45 och ska nu sova! 

❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela