Malin Åkerström

Finaldag

Publicerad 2014-08-24 19:45:44 i Allmänt,

Igår joggade jag Drifter en stund och sen var jag mest sjuk hela dagen. Feber och förkyld. Gick och la mig tidigt för att vara bra till finalen idag.

När jag gick banan tyckte jag den kändes lite väl stor och svår för lilla Drifter. Men som han hoppade. Banan innehöll 14 språng, trekombination och tvåkombination. D var rätt stark men klockren de 11 första sprången innan han lekte övermodig och klippte av ett språng för tidigt på trippelbarren. Landade på bakbommen.. Sen hoppade han 7 mil över 11a så fanns inte så mycket ork till 11b så den rullade ner. 8 fel alltså men en superfin liten krigare som slutade på plats 41 av ca 200 5-åringar. 

Supernöjd med Drifters vecka 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela