Malin Åkerström

Contendra <3

Publicerad 2014-08-17 21:14:21 i Allmänt,

När jag kom hem från Tierp idag packade jag upp och fixade en del innan jag tog en långtur på Contendra. Sällskap av Cissi och Drifter hade vi + av två andra trevliga människor. Tror vi skrittade en timme och klättrade i skogen och red på grusvägarna som var hur långa som helst, jag avslutade med lite trav och galopp på galoppbanan. Supermysigt var det och Contendra var så duktig och så fin. 

Så skönt att bara släppa allt och glömma tiden och bara vara kring bra människor och min fina underbara Contendra <3 

Har varit duktig och städat och tvättat några maskiner när jag kom hem och nu ska jag bara chilla tills jag somnar vilket jag hoppas blir snart. 



Hälsade också på bästa Trollis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela