Malin Åkerström

Den som väntar på ngt gott väntar inte för länge!

Publicerad 2014-04-29 21:25:08 i Allmänt,

Idag räknas jag typ som ledig men har jobbat halv 11 till typ halv 8!

Gris och Drifter har vilat idag men de 8 andra har jag ridit på.

Trimmade Diva, Britt och Carat på gräsbanan för de gick inte där igår. Britt är så galet rolig att rida på, kärlek <3

Carlando, Tiger, Matanza och Thindra red jag på utebanan och de två först nämnda hade väldigt mycket energi speciellt han på C så fick trimma på ett bra tag. Men finast är han kung Carlando!

Laban tränade jag för KG och det var lite kämpigt i markarbetet men hoppningen gick sjukt bra, älskade bästa Labbe!

Igår och idag är även alla hagar mockade och vattnet bytt, alla saker till helgens tävlingar är tvättade så känns nästan som att jag för en gångs skull är ute i god tid!

Nu ska jag vänta vidare....

Drifter tog sin vila precis som han ska idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela