Malin Åkerström

Sorg hos familjen Åkerström.

Publicerad 2013-09-12 14:38:48 i Allmänt,

Efter 4 år ska idag vår lilla prins Eddie flytta till en ny liten tjej. Han är nog den bästa ponnyn man kan tänka sig och har varit helt perfekt för min syster på alla sätt och vis under denna tid. Helt otrolig är han och så mycket älskad av hela min familj men allra mest av Maria.

Vill inte vara i min systers kläder just nu och lider verkligen med henne. Jag tycker detta är sorgligt liksom och han har aldrig varit min ponny. Jag vet däremot hur hon känner och vill inte att ngn jag älskar ska behöva må så dåligt som hon gör just nu. Det är fruktansvärt... Minns bara när jag sålde min ponny Bella.. Eller när vi tog bort Pippi, Sessan, Silver och värsta av allt Candy. Rena mardrömmen! Vi åkerströmare har en tendens att fästa oss vid våra djur lite mer än normalt vilket gör dessa situationer ännu värre. Men vi är starka och vi kommer igen hur hemskt det för stunden än känns så kommer vi upp till ytan så småningom även om det kan ta tid.

Idag kommer vi alla fälla en tår och Maria förmodligen ett helt hav men prinsen kommer få det bra och Maria ska vi stötta så gott det går även om snälla ord inte hjälper så mycket för tillfället. Önskar verkligen att hon slapp det här, hemskt att se henne så ledsen som hon varit sen det här beslutet togs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela