Malin Åkerström

"Ledig"

Publicerad 2013-09-28 22:06:27 i Allmänt,

Idag är jag egentligen ledig men var på Runsten klockan 10 för att nya och gamla ägaren till Loppan skulle skriva kontrakt... Loppan åkte sen med sin nya familj till Uppsala och kommer vara väääldigt saknad! Usch så tomt det kommer vara imorgon när hon inte är kvar :(

När jag ändå var på plats tog jag Zally och Laban och var med på Pay and jumpen. Båda fick hoppa 110 och 120 cm.

Laban var felfri i 110 och hade ett ner i 120 men fin. Han är en storhoppande häst så lekte runt banorna idag. Jag har ju bara hoppat honom en gång så måste hitta knapparna och lite så :)

Zally var felfri i både 110 och 120cm och mycket fin. Super härlig häst som ger en bra känsla! :)

Fixade lite i stallet och så innan jag åkte till Topanga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela