Malin Åkerström

Wicky <3

Publicerad 2013-03-05 22:02:07 i Allmänt,

Idag träffade jag min tränare Lena som hade träffat hon som hade Wicky när jag provred henne 2009 men köpte Topanga. Hon tog två föl på Wicky och därför ska vi kontakta henne och fråga om hingstar och sådant. Men något som gjorde mig så otroligt lycklig var att hon verkligen kom ihåg Wicky då det var den bästa unghästen hon haft och hon jobbar på heltid med hästar och uppfödning. Wicky hade löshoppat hinderstöden ut och hade de kunnat höja mer hade de gjort det. Det visste jag inte om min pärla men det gjorde mig otroligt stolt över henne och riktigt glad. Det känns så värt att vänta på henne och låta henne få sin lååååååånga vila för jag vet hur mycket tårarna kommer rinna av glädje den dagen min Wicky är frisk <3
 
bjuder på en kaos film på henne från vår första hoppträning.. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela