Malin Åkerström

Vuxenpoäng!

Publicerad 2013-03-28 18:53:47 i

Vuxenpoängen bara rullar in nu när jag gör allt själv. Idag när jag kom upp från stallet satte jag på en tvättmaskin och redan där samlade jag på mig 1 poäng. Sen städade jag rummet så 1 poäng till. Sen hängde jag upp mina rosetter från Märsta och skrev vilken häst som hade fått vilken, kan hända att jag tappade ett poäng där men allt för vuxen kan jag ju inte vara. Rundade i alla fall av det hela med att betala pengar till mitt sparkonto från mitt vanliga konto. Känns riktigt bra att spara pengar för jag har ett mål och vet vad jag sparar till :)

Nu ska jag och Tildis åka och spendera pengar istället på onödiga saker, men vi gillare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela