Malin Åkerström

Världens bästa människa och häst <3

Publicerad 2013-03-24 20:48:27 i Allmänt,

Har hängt i stallet hela eftermiddagen och myst med min prinsessa och även ridit Oscar. Men det är inte de detta inlägg är till för. Jag måste hylla en tvåbent och en fyrbent varelse då de betyder så mycket för mig i mitt liv!
 
Kan börja med hon på fyra ben som är min Topanga. För världen är hon någon men för mig är hon verkligen hela min värld. Det är så mycket kärlek och så mycket glädje vi två delar i allt vi gör. Hon är den mest fantastiska och underbara varelse jag någonsin mött. Det är ren lycka att få henne i stallet och jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan henne och allt det hon ger mig. Hon är en på miljonen, hon är min stjärna och älskade prinsessa <3   
 
Hon på två ben är en människa som ställer upp för mig i allt alltid. Hon stöttar mig i med och motgångar och finns alltid vid min sida oavsett vad saken gäller. Det är den klokaste människan jag vet och utan tvekan den bästa. Hon är inte bara min älskade mormor utan allt man tänka sig behöva henne till. Det är en stor trygghet att ha henne i mitt liv. Hon har inte bara hjälpt mig genom skolan utan genom livets alla svåra stunder. Om jag ringer gråtandes slutar det alltid med att jag kan lägga på med ett leende. Hon är bäst och jag sätter stort värde på att hon finns och är så sjukt bra som hon är <3
 
Nu ska jag åka och ge min bästa häst morötter och betfor och tacka henne för dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela