Malin Åkerström

Världen behöver fler av dig <3

Publicerad 2013-03-18 17:40:14 i

Jag har för andra gången på 6 månader suttit på min fina Wickys rygg. Skrittade ut i 15 minuter och det var obeskrivligt. Jag trivs så bra på den ryggen, älskar att sitta bakom hennes spetsade öron, älskar viljan hon har i sig, älskar hela henne mer än allt. Världen behöver fler Wicky, då skulle vi få så mycket lycka!

Jag vet att hon är halt och många tycker att jag inte borde sitta på henne men hon får inte ondare av belastning och därför kan man betäcka henne. För hennes tarmar, leder och mentala hälsa är det bara bra att hon får göra sådant här ibland.

Jag saknar att rida henne så mycket så jag vet inte hur jag ska klara detta!?

Min Wicky är i alla fall hos mig och det är det viktigaste, världens bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela