Malin Åkerström

Typical me....

Publicerad 2013-03-18 15:41:08 i

Har åkt tåg till fridhemsplan för att träna hos Steven men så hade jag ingen tid idag fast jag var helt säker på det... Han pratar ju blandat engelska och svenska så ibland fattar jag inte vad han säger. Hade tydligen bokat en tid imorgon som jag inte ens kan :O nu får jag åka en timme hem igen :/

Tur att dagen inte har varit så stressig i alla fall.

Imorse trimmade jag grabbarna på S och båda kändes helt okej. Jobbade mycket med förvänd galopp och Summer gör det super medan Silver har det lite svårare.

Trimmade även Calette inne och hon var riktigt fin. Självklart hade hon en och annan skenattack men annars var hon fin. Redan i lördags kändes det som att ngt liksom släppte och idag visade det sig att hon är mycket bättre.

Sen red jag och Matilda ut, jag på Britt och hon på Ghisela och de var pigga och glada :)

Ikväll ska jag träna dressyr/markarbete på Diva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela