Malin Åkerström

Mer ponny!

Publicerad 2013-03-06 23:01:14 i Allmänt,

Eftersom jag skrivit en del om mina olika ponnyer så ska jag berättta lite mer om en till. Denna ponny är den jag har haft mest framgångar med. Tillsammans har vi över 30 vinster öch ca 60 placeringar totalt. Tror knappt att vi kom hem från en tävling utan pris och många av våra vinster hade vi i medelsvåra klasser.
 
Hon är en c-ponny vid namn Bizas Bellami och vi hade ett speciellt band jag och Bella. I nästan 5 år fanns hon i min ägo men i ca ett år totalt var hon hos Caroline Kamensky. Carro red grand prix på henne, kvalade till sm, ridsport ponny cup finalen och hade vinster och placeringar i msv a! Bella var speciell men trots det är hon näst efter Candy den ponny som legat mig varmast om hjärtat. En otrolig ponny var/är hon och jag har upplevt så mycket kul med henne. Hon är verkligen en på miljonen och jag älskar henne verkligen med hela mitt hjärta. Hon var mitt allt och jag är stolt över att få ha ägt henne och lycklig över alla våra fantastiska minnen.
 
Tack underbara ponny för allt du gav mig <3
 
 
 
 
 
 
     

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-03-07 23:22:23

haha kommer ihåg när vi skulle rida ut tillsammans och båda våra ponnisar var helt crazy! eller den där gången när båda bara ville gå på bakbenen inne i ridhuset ;) riktiga självmordsförsök :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela