Malin Åkerström

Lång dag!

Publicerad 2013-03-08 21:59:57 i

Började med att trimma Summer imorse och sen Britt, Ghisela och Diva som samtidigt provade sadlar. Ridningen blev därför sådär men Britts rygg är mycket bättre bara på en månad med hennes nya sadel och det var det viktigaste.

Var en sväng förbi lyckås och köpte lite saker till Diva och sen tränade jag på eftermiddagen för Ann-Sofie med Silver. Tränaren är bra och jag gillar henne men Silver var katastrof... Värsta träningen ever tror jag!

Sen har det putsats, packats och tvättats inför tävlingarna imorgon!!! :)

Wicky har jag också hunnit med och ätit middag med Marika och Ann-Sofie.

Klockan ringer före 6 imorgon så nu blir det sängen för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela