Malin Åkerström

Jdjdbdvdkdksnsbbnk

Publicerad 2013-03-22 17:12:07 i

Idag har jag för första gången sen jag bröt armen jobbat själv. Jag har lite svårt med mockningen men jag mockade i 4 omgångar så armen skulle kunna vila mellan. Skönt att kunna göra allt i alla fall :)

Trimmade Ghisela och Summer innan frukosten klockan 10. Båda fick jobba lite längre men ändå intensivt.

Efter trimmade jag Britt som var hur spänd som helst till en början... 2 steg framåt och 1 bakåt! Efter att ha stått upp och kantrat henne i galopp ca 10 min blev hon bättre och med lite jobb på det avslutade vi passet där vi var för någon dag sedan.

Silver trimmades med övergångar vilket han hatar men han gjorde det helt okej i alla fall.

Rune longerades!

Nu sitter jag på pendeln och ska tillbringa min fredagskväll med träning hos Steven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela