Malin Åkerström

Intensiv dag!

Publicerad 2013-03-23 19:56:57 i

Matilda var ledig halvdag idag vilket gjorde allt lite mer stressigt än vad det annars ändå hade varit.

Innan 10 hann jag longera Rune, hoppa studs på Ghisela och Summer, ta ut alla och mocka 3 boxar.

Grisen kändes superfin. Hoppade 5-studs på böjt spår med kort avstånd mellan och sen en 3-studs med 3 höga kryss med längre avstånd.

Summer var inte så fin på marken men han är som en gummiboll konstigt nog så fort det kommer fram hinder. Efter blev han i alla fall fin.

Hade lektion för Daniella på Snowwhite och mockade 3 till boxar innan jag hämtade en bakis Tildos vid tåget.

Sen mockade vi klart och jag hoppade studsarna på Britt och avslutade med att rulla över småhinder. Försökte tänka på allt kg sa i tisdags och många gånger var känslan bra men Britt var svårare idag. Hon var helt knäpp ibland och bara hoppade upp och ner på stället. Men när hon väl är fin är hon så sjukt fin.

Efter lunch trimmade jag Calette och Drifter som vilat 4 dagar. C var självklart vild men också otroligt fin. Fick en superbra känsla i galoppen. D är lite lättare för honom är det bar att sätta på plats så lyder han så fint så fint!

Nu sitter jag på Söderby och väntar på syster som rider Eddie. Jag har ryktat och fixat Topanga fin tills imorgon då vi äntligen ska TÄVLA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela