Malin Åkerström

Inga tävlingar!

Publicerad 2013-03-15 20:27:46 i

Vi har avanmält alla tävlingar då stallet kommer vara stängt i 3 veckor. Det betyder att jag missar grevagården nästa helg :(((( jag har läängtat och sett fram emot den tävlingen så länge nu. Imorgon skulle jag ha tävlat 4 hästar i Botkyrka och allt var packat och tvättat när vi ångrade oss och stängde stallet vilket vi igår kom fram till att vi inte skulle. Så sjukt segt när jag redan missat tävlingar pga min dumma arm!

För det flesta är det inte katastrof att missa massa tävlingar men tävla är det bästa jag vet och har jag en tävling jag vet att jag kommer åka på längtar jag verkligen. Jag älskar allt som har med tävlandet att göra, allt fix innan och även under och efter. Tävlingar är bäst!

Nu är det som det är och jag ska lägga ner mycket tid i markarbetet på hästarna och rida de som inom en snar framtid ska upp i 140 med högre krav och låta de gå längre pass. Hoppningen när det gäller Ghisela och Summer ska jag inte lägga så mycket fokus på mest försöka bibehålla den formen de är i. Britt, Calette och Diva ska få hoppa desto mer även om det främst kommer vara låga hinder. Drifter och Silver kör på som vanligt. Serier ska alla hästarna göra mycket för att bli ännu starkare, snabbare i benen och smidigare.

Kommentarer

Postat av: Bellissnällis

Publicerad 2013-03-15 22:41:12

Jaaaaaaa!!! Det betyder bara en sak.... TEGEL!!! :D <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela