Malin Åkerström

Hoppat!!!!!

Publicerad 2013-03-06 21:59:37 i

Idag har jag ridit och till och med hoppat :)

Hoppade Summer och Ghisela några språng och båda kändes mycket fina. Kändes som att det var igår jag själv hoppade sist vilket var bra. Armen kändes okej också så på lördag kör vi :)))

Trimmade även Britt och Silver och Britt var fin, Silver mindre fin.

Marika trimmade 4 åringarna och de såg fina ut. Jag kommer ju inte rida dem denna vecka men om armen känns någorlunda börjar jag på måndag.

Var ute i solen och myste med Wickan innan jag åkte till Steven för att sedan fortsätta hem. Red ut på Topanga hemma som frustade glatt över att få komma ut trots mörker och blåsigt väder. :)

Har ridit lite mer än planerat idag vilket armen också verkar tycka men den får vila sig under natten innan vi kör på igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela