Malin Åkerström

Hemma i ödet igen!

Publicerad 2013-03-03 22:16:30 i Allmänt,

the Master gnäller på uppdateringen så jag får väl skriva vad som hänt under dagen! kan börja med att nämna att
kvällen igår var väldigt bra. Det finns många roliga människor i klubben och de Runstenarna som var där är awesome :D
 
Idag har jag mest hängt på Runsten och longerade Britt, Summer och Calette. Matilda red Ghisela, Drifter och Silver. Fast faktiskt så red jag Silver i ca 10 min och hoppade en trekombination med breda oxrar. Sjukt härligt att få ta sig några skutt även om det bara var på Silver :D
 
pysslade och fixade med Wickan innan jag åkte till Topanga :)
 
Nu är det kvällshäng med Tequila hemma i ödet och imorgon är jag nog hemma här hela dagen
 
Två av världens finaste <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela