Malin Åkerström

Fredag och snart teglos!!

Publicerad 2013-03-01 20:25:48 i

Halva dagen spenderades på Runsten. Jag longerade Britt som ska igång nu och hon var vild.

Marika red Summer och Ghisela lite lösgörande och sen hoppade vi Spretten (Calette) som hoppade riktigt bra.

Vet inte om hon red Drifter efter att jag åkte vid 12 eller om hon rider honom imorgon. Ikväll rider hon markarbete för Linda Algotsson med Diva och imorgon hoppar hon henne. Bra för Divis som verkligen behöver det. Jag missar dock det för jag är hemma.

Åkte förbi Skalman påvägen hem och vi åt god lunch innan jag åkte till ödet och Topanga <3

Nu plattar Maria mitt hår och Bell sitter och gnäller om sin tumme som gör ont.... Snart blir det Tegel men först ska vi till Tildis :))

Snowwhite står för bilden för hon är bortskämd och dum mot sin lilla ryttare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela