Malin Åkerström

Fredag och Lördag!

Publicerad 2013-03-30 22:15:12 i Allmänt,

Dagarna går i ett så jag har inte hunnit uppdatera bloggen så bra men nu kommer det lite kort om de två senaste dagarna.
 
Igår trimmade jag Calette och Ulivia. Red galoppjobbet som Rune ska göra och det givetvis på Rune. Galopptränade Diva ute och körde intervaller tills hon blev trött, sällis hade vi av Matilda och Ghisela. Jag red ut på tokiga Britt och Matilda hakade på med Silver. Summer hoppade jag vattenmatta på och tog några 140 språng. Han måste börja få in höjden för snart kan det bli 140-debut om allt går enligt planen.
 
Åkte hem till Söderby och skuttade lite på prinsessan. Körde lite bom-hinder-bom och ett enkelhinder som hon hoppade upp till 130cm på. Det kändes så lätt och hon var så fin min älskade Topanga <3
 
Att jag sen teglade vet ni nog redan. Jag har så fina vänner som betyder så mycket för mig <3
 
Idag var jag ledig fm men det kändes inte så eftersom vi kom hem vid 4 och jag åkte vid halv 11 tillbaka till Runsten. Jobbade eftermiddagen själv här och trimmade en mycket fin Britt och en ganska fin Drifter, red ut på en superfin Summer och rundade av dagen med lite galoppjobb på Rune. Shit vad mina ben är döda efter att jag har stått upp i 15-20 min galopp på Rune...otränad tjej! 
 
Kom precis hem från mormor där släkten har firat påsk och som vanligt är det trevligt att träffa min underbara släkt :D
 
Runis andra starten 120cm 0 fel och placerad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela