Malin Åkerström

Dagen!

Publicerad 2013-03-14 23:41:15 i

Började med sovmorgon hemma i ödet vilket jag nog behövde. Åkte till Runsten så jag var där halv 12 och red ut på monstret Britt tillsammans med Matilda på Ghisela och en praktikant på Silver. Vi var ute i en timme och trots Britts vilda sidor var det underbart och sjukt bra väder. Jag är verkligen ingen vädermänniska men solen gör fan mycket.

Red lydnad på Drifter och hoppade låga och tittiga hinder på Calette efter lunch. Båda kändes fina så hoppas att det går skapligt på lördag.

Sen red Jeanna Summer och han skötte sig och hon sa att han var rolig vilket aldrig ngn har sagt om honom på marken!

Åkte sen tillbaka till ödet efter att ha myst och ryktat på min fina Wicky. Här hemma hoppade jag studs på Tiger och klippte Topanga. Det är på tiden att hon ser ut som en riktig häst igen. Fick sällis av Bellis snällis som också klippte lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela