Malin Åkerström

4 månader!

Publicerad 2013-03-01 10:09:27 i

Idag har jag jobbat på underbara och älskade Runsten i 4 hela månader. Helt sjukt vad tiden går fort. Detta skulle jag kunna hålla på med i resten av mitt liv utan att tröttna det minsta. Jag har det absolut bästa jobbet man kan ha tror jag. Det finns inget jobb jag hellre skulle vilja byta till i alla fall.

Jag har 8 fantastiska hästar att spendera mina dagar med och sjukt bra arbetskollegor. Jag trivs här otroligt bra! Så bra som fisken i vattnet till och med.

Det finns bara en sak jag skulle vilja ändra på och det är att ha Topanga här . Men det eftersom jag fick fina peddis av pappa (min bil) kan jag åka till henne när jag vill så det fungerar.

Nu kör vi ny månad med nya tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela