Malin Åkerström

Söndag

Publicerad 2013-12-15 22:16:07 i Allmänt,

Höll på mellan halv 11 och 15 med intervjun och fotograferingen. Det var en journalist som pratade med min chef i veckan och ville göra den. Gick bra och Summer blev fin på det flesta bilderna :)

Efter 15 longerade jag Britt och Carlando i pessoan. Fixade Drifter till Marika som trimmade honom. L red Drifter och Calida gick som sagt på bandet i 30 min med två backintervaller.

Fick damp på dumma handen idag. Thindra hade behövt gå och ingen kunde ta henne och det var träningar så jag kunde inte longera... Blir så trött på att inte kunna fungera som vanligt och får så dåligt samvete om en häst inte går så mycket som den ska... Hata handen!! Detta händer inte när jag är frisk...

Vet inte vilken dag jag längtar mest till 23 eller julafton??

Avslutar i alla fall dagen i Lindholmen så det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela