Malin Åkerström

Runsten

Publicerad 2013-12-26 14:57:50 i Allmänt,

Imorse åkte jag och mamma först till sjukhuset för att lägga om plåstren på min hand och sen åkte vi vidare till Runsten. Tanken var främst att hämta min bil men när vi skulle åka hem så kom jag på att jag tog hem nyckeln och jag tog såklart inte med den tillbaka.... Typcal me!

Aja vi gjorde lite annat vettigt där ändå. Mamma trimmade både Ghisela och Summer. Marika red vår stora skönhet och visade Royal för spekulanter. Sanna red ut på en bråkig Calida som inte ville lämna stallplanen och Cissi red Carat. Hon ska även rida Thindra i eftermiddag.

Jag själv longerade Wicky som inte är halt längre men hon klev på ngt så hon blev väldigt halt några steg innan det försvann igen.

Nu ska vi till bästa Topanga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela