Malin Åkerström

Planer för hästarna!

Publicerad 2013-12-20 10:12:16 i Allmänt,

Nu kommer vi snart till jul och nyår och jag ska ha en veckas semester nyårsveckan. Därför har vi lagt in vintervila för hästarna.

Diva och Drifter ska vila två veckor och trappas just nu ner för att från måndag börja sin vila.

Tävlingshästarna vilar bara nyårsveckan.

Försäljningshästarna vilar lite olika. Laban får hela nyårsveckan och nog Carat och Thindra med. Royal vilar över jul istället för nyår. Tiger och Carlando får bara några dagar ev Tiger lite mer än Carlando. Båda har vilat en del innan de kom hit nämligen.

Passar bra med en lugnare period med tanke på min hand också för på söndag står jag för all motion själv på hästarna tills jag åker. Kan säkert få lite hjälp men de flesta får jag ta själv :) kommer bli så skönt att komma tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela