Malin Åkerström

Ny vecka!

Publicerad 2013-12-02 21:22:58 i Allmänt,

Måndag och ny vecka. Har mycket att göra denna vecka känns det som.. vet inte hur jag ska få ihop allt och om jag ens hinner åka hem!? och ändå är jag sjukskriven.
 
Idag pusslade jag ihop så 10 hästar av 10 möjliga blev motionerade. Eller den elfte Carlando gick bara i skritten då han har en sko som sitter dåligt. Men den fixas på onsdag!
 
Marika trimmade Calida, Diva, Summer och Ghisela. Hon var ambitiös med alla och följde mina order perfekt. Jag är väldigt glad över att jag har hennes hjälp då hon är duktig på att trimma :)
 
Sanna och hästskötaren skrittade och joggade en timme ute på Laban och Tiger. Hästskötaren red även Royal.
 
Jag longerade Britt och Drifter och hade bra pass med båda.
 
Thindra visades för spekulanter och hon skötte sig och hoppade jättefint!
 
Kvällen spenderar jag hemma hos Jenny och Eila :)
 
Saknar mitt hjärta <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela