Malin Åkerström

Köttig dag

Publicerad 2013-12-17 16:01:53 i Allmänt,

Alla numer 12 hästar är motionerade före 16!!!

Skippade fikat imorse så jag kunde ha två hästar klar halv 11. Marika började med Calida och jag longerade Britt. B fick travhoppa över litet hinder och ville verkligen hoppa hindret. Marika trimmade även Carlando, Tiger, Laban, Diva och Thindra före lunch.

Jag och Jenny tog en långtur på Summer och Ghisela med mycket galopp. Summer var taggad till 1000 men så glad :)

Efter lunch trimmade Marika Drifter och Carat och L red Royal!

Jag har köttat runt och fixat och gått med hästar och styrt upp allt så är lite trött och det är älskvärt! Älskar att känna mig trött efter stallet och nu var det längesedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela