Malin Åkerström

Igår var en bra dag!

Publicerad 2013-12-04 14:46:22 i Allmänt,

Igår hann jag mycket och var glad faktiskt trots sjukhusbesök och en dum hand!

Fixade 6 hästar till Marika före kvart över 12. Hon trimmade Ghisela, Diva, Drifter, Laban, Tiger och Thindra.

Sanna och L (hästskötaren) red ut på Calida och Summer. Skritt och lite jogg och galopp i en timme.

Sen åkte jag och Jenny till sjukhuset och röntgade om min hand och pratade med en läkare. Brottet är oförändrat vilket är både på gott och ont.

Åkte tillbaka och fixade Carat till Marika så red hon henne och jag longerade Britt. B fick travhoppa över ett hinder på 30cm. Carat är en häst som jag provade för ett par veckor sedan om ni minns det och som kommer till oss snart vilket jag ser fram emot :)

Storstädade sen mitt rum med hjälp av Tova och sen åkte vi och åt middag och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter det åkte vi till Wicky och släpade med oss några balar hö dit. På vägen tillbaka stannade vi hos boss för han ville se mitt fult färgade hår och vi kom perfekt till efterrätten! Tova är grym <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela