Malin Åkerström

4 beridare idag!

Publicerad 2013-12-05 00:18:34 i Allmänt,

Var borta hos Marikas mamma och fixade mitt hår så var tillbaka runt 12 och då började jag fixa hästar till mina beridare. Har använt mig av 4 beridare idag!

Marika trimmade Laban och Tiger. Hon hoppade 5-studs och en 4-kombination med oxrar på Diva och Summer. D och S var jättefina och nyttig övning för bästa lilla Divo.

L red Royal och joggade och skrittade Thindra ute.

Cissi trimmade Drifter och jag hjälpte henne med ryggningar. Hon red även ut på superstar Ghisela <3

Tova hoppade studsen och oxrarna på Calida och det gick super. Hon är fin Calidis och Tova rider henne hur bra som helst :)

Jag själv longerade Britt och hon var stissig och ofokuserad idag men fokuserade på att få henne att galoppera i stora språng.

Carlando får sin sko imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela