Malin Åkerström

Stolt!!!

Publicerad 2012-06-26 22:00:44 i Allmänt,

Kvällens bastu blev betydligt roligare än den igår. Eftersom slemmis badvägrar eller nått så bastade jag med Fredrik och Max och fick massa massage och grejer, bra grabbar det där!
 
Har fasat för att tvätta håret i allt för många dagar nu för det är så galet kallt i vattnet. Men idag blev jag modig och tog steget. Hoppade till och med från bryggan så det 12,5 gradigt kalla vattnet kom som en chock kan man säga...Men håret är rent igen och jag är nöjd :)
 
Nu blir det en sväng ner till mormor, kaninerna ska matas och sen 90210 tills jag somnar. Imorgon är planen att springa på morgonen till hästarna men man vet aldrig hur det blir. Det är så förskräckligt tråkigt och jobbigt :/
 
Längtar till de två mördarpass hästarna ska få imorgon också. jag ska vara väldigt noga och verkligen få igenom allt jag vill innan jag ger mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela