Malin Åkerström

Mot ekerö!

Publicerad 2012-02-04 14:17:14 i Allmänt,

Va i stallet vid 8 imorse mockade mina boxar och åkte sen till Ron mockade och fixade maten där innan jag gick med honom till söderby. Fortsatte med gårdagens arbete och idag släppte han efter lite till. Han är ju lite som en planka att rida på marken ;)

Sen hämtade jag upp mamma och så åkte vi till söderby. Hon red Topanga och jag tömkörde Wicky. W fick skritta fram i skritten under tiden jag fixade mat och vatten. Hon var sen riktigt fin i vänster varv och helt okej i höger. Hon fick även skritta av i skritten när jag gjorde ordning Maggan.

Maggan var sjövild när jag tog in henne
hon fick skritta fram i skritten också när jag tog på Wicky alla täcken och släppte ut henne. Sen longerade jag monsterhästen med inspänningar och shit vad hon höll på...

Sen åkte jag hem och duschade och pappa fixade mitt hår när jag sminkade mig, det kallas teamwork! Stressig dag men måste säga att jag faktiskt varit effektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela