Malin Åkerström

Bästa hästarna <3

Publicerad 2012-08-03 22:17:59 i Allmänt,

trimmade båda mina fina ett längre pass på ängen idag. Började med Wicky som var magisk. Jag hade känslan av att kunna påverka henne och att ha kontroll hela tiden så hon inte helt plötsligt springer ifrån mig eller slår sig fri eller så. Hon lät mig ha koll på alla delar och jobbade på som tusan. Låter kanske inte så speciellt men känner man Wicky vet man att komma dit är riktigt bra. Supernöjd med henne <3
 
Topanga var sjukt fin hon med. Riktigt ambitiös och arbetsvillig! Jobbade henne mycket i en väldigt kort och aktiv galopp. Känns som att jag tränat henne mycket i hoppgaloppen ett tag så nu ska jag tänka på att variera galoppen ännu mer. Hoppgaloppen är super just nu och hon börjar bli stark i den vilket jag strävat efter. Henna kan jag sitta i timmar och trimma på min prinsessa <3
 
 looooove you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela